Σελίδες

Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Collective haul Lookfantastic, MAC, Korres, Maybelline!!!

Γεια σας και πάλι!
Ελπίζω να είστε καλά και να χαίρεστε τον ανοιξιάτικο καιρό γιατί εγώ πραγματικά υποφέρω με την αλλεργία...Λοιπόοοον....επειδή όμως δεν θέλω να καθυστερώ σήμερα θα σας δείξω τι αγόρασα τον τελευταίο καιρό και δεν είχα χρόνο να σας μιλήσω για αυτά.
Και ξεκινάω με μια παραγγελία που είχα κάνει στο lookfantastic πρίν περίπου 10 μέρες και την παρέλαβα μόλις προχτές!
Pureology Hydrate Shampoo 250ml: 12.64€
Μακράν το αγαπημένο μου σαμπουάν κι από τότε που το ανακάλυψα είναι η τρίτη φορά που το παραγγέλνω.Ήταν σε έλλειψη αρκετό καιρό και το βρίσκω κυρίως στο feelunique αλλά και στο hqhair.
Το μόνο κακό είναι η ποσότητά του που είναι στα 250ml και η τσιμπημένη τιμή του, που όμως ειλικρινά αξίζει και το τελευταίο λεπτό.
CHI 44 Iron Guard - Thermal Protection Spray 250ml: 12.91€
Έχω ακούσει τόσα πολλά για αυτό το προϊόν θερμοπροστασίας και ανυπομονώ να το δοκιμάσω κι εγώ!
Dermalogica gentle cream exfoliant 75ml: 39.58€
Επίσης ένα προϊόν που περίμενα πολύ καιρό να αγοράσω και βρήκα ευκαιρία αφού είχε μια έκπτωση στα προϊόντα της εταιρείας γύρω στο 20% αν θυμάμαι καλά. Είναι μια μάσκα προσώπου η οποία όμως απολεπίζει και καθαρίζει σε βάθος χωρίς να χρειαστεί να τρίβετε το δέρμα. Έχω διαβάσει θριαμβευτικές κριτικές και ανυπομονώ να δω τι αποτέλεσμα θα έχει στο δικό μου δέρμα.
Tangle Teezer compact styler - Cool Britannia: 14.43€
Εντάξει αποκλείεται να μην έχετε ακούσει έστω και μια φορά για αυτή τη χαριτωμένη βούρτσα έτσι? Και τη δοκίμασα κατευθείαν μόλις άνοιξα το πακέτο!
Ξεμπερδεύει τα μαλλιά πολύ εύκολα χωρίς να τα τραβάει άτσαλα και χωρίς να πονάει καθόλου. Είναι ακριβώς στο μέγεθος της παλάμης και κουμπώνει για να το παίρνεις παντού μέσα στην τσάντα σου. Το λατρεύω ήδη.
Στο πακέτο υπήρχαν δύο δώρα. Αυτό το ξυραφάκι Wilkinson και 4 φακελάκια μιας μάσκας Dermalogica.
Αυτά λοιπόν αγόρασα από lookfantastic. Πήρα βέβαια και κάποια προϊόντα μακιγιάζ από MAC, Korres και Maybelline.
Korres lip butter Mango: 6.20€
Μυρίζει τόσο υπέροχα ενυδατώνει υπέροχα τα χείλη και αφήνει ένα διακριτικό χρωματάκι. Απλά από τα καλύτερα προϊόντα Korres.
Korres μολύβι χειλιών - Φυσική ανοιχτή απόχρωση: 8.25€
Εντάξει νομίζω αυτό το χρώμα το φοράω με τα περισσότερα κραγιόν μου και ειδικά με το Up the Amp από MAC. Είναι το αγαπημένο μου αλλά δυστυχώς μου τελειώνει και γρήγορα!
Κι έρχομαι στην αγαπημένη μου MAC...
Cream colour base in Shell - Frost 3.2gr: 19€
Είχα ακούσει τόσα πολλά για αυτό το highlighter αλλά όταν η κοπέλα στα MAC το έβαλε στο πρόσωπό μου κατάλαβα ότι έπρεπε να το πάρω. Φοβερή γυαλάδα ταιριάζει απίστευτα με γήινες αποχρώσεις στα μάτια και φαίνεται πολύ φυσικό το τελικό αποτέλεσμα.
Veluxe brow liner in Strawberry Blonde: 18.50€
Μολύβι φρυδιών που πλησιάζει πολύ στο χρώμα των μαλλιών μου και τους δίνει ακριβώς την απόχρωση που θέλω! Είναι limited edition οπότε αν το θέλετε τρέξτε τώρα. Στην μια άκρη έχει βουρτσάκι φρυδιών οπότε κάνει τη χρήση ακόμα ευκολότερη.
Μολύβια χειλιών Magenta και Cherry
Το cherry το κέρδισα σε giveaway μαζί με το κραγιόν Russian Red (γιούπιιιι!!!) και το Magenta το συνδυάζω με πολλά μωβ και ροζ κραγιόν που έχω.
Κραγιόν Russian Red
Υπέροχο κόκκινο χρώμα με ματ τελείωμα. Αγαπημένο.
swatches (εκτός από το πρώτο) από πάνω:
Russian Red
Cherry
Magenta
Strawberry blonde
Shell
Maybelline Master Drama eyeliner in Ultra Black
Μαλακό μολύβι ματιών με πολύ καλή διάρκεια νομίζω το έχετε δοκιμάσει αρκετές.

Αυτά λοιπόν!!!!! Πως σας φάνηκαν? Θα ήθελα πολύ να μου πείτε αν σας άρεσαν κι αν έχετε δοκιμάσει ή σκοπεύετε να δοκιμάσετε κάποιο από αυτά. Λατρεύω να διαβάζω τα σχόλιά σας.

Φιλιά πολλά,
Μένια

17 σχόλια:

  1. Το μολυβι φρυδιων το έχω και εγω, είναι τέλειο! Και δεν είναι LE, στην αρχη έτσι μου είπαν και εμένα αλλα δεν ισχύει. Καλοφορεμένα όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά είναι τέλειο! Θα το έχουν στη μόνιμη σειρά δηλαδή? Τέλεια!

      Διαγραφή
  2. Με γειά!καλοφορετα!Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από αυτά αλλά φαίνονται υπέροχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι όλα υπέροχα,με γεια σου,να τα χαρείς! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με γεια! Καλοφόρετα να είναι Μένια, είναι όλα υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με γεια σου!! :)
    Αχ αγαπημένο το Russian Red..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλεια όλα τα προϊόντα σου Μένια μου,το μολύβι χειλιών και το Lip-Butter από Korre τα έχω και εγώ και είναι έρωτας απλά!!
    Χαίρομαι που έχεις βολευτεί το δωράκι σου!το megenta δοκίμασε το και με το Russian Red,θα λατρέψεις το αποτέλεσμα trust me :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια? Δεν τον είχα σκεφτεί αυτό το συνδυασμό, θα το δοκιμάσω σίγουρα! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ! xx

      Διαγραφή
  7. @Just another vintageholic
    @J
    @Andriana
    @istrat
    @Claire D.T
    Σας ευχαριστώ πολύ όλες κορίτσια! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αχ αυτή η mac.....τα μολύβια ματιών γνωρίζεις πόσο κοστίζουν??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου νομίζω γύρω στα 18 ευρώ όπως και των χειλιών. Σε ευχαριστώ για το σχόλιο! Φιλιά!

      Διαγραφή