Σελίδες

Τρίτη 17 Απριλίου 2012

PRADA CANDY!!!

Γειά σας κορίτσια μου και Χρόνια Πολλά!!!

Πως τα περάσατε το Πάσχα? Ελπίζω να ξεκουραστήκατε, να φάγατε και να περάσατε υπέροχες στιγμές με τους αγαπημένους σας!!
Σήμερα θέλω να σας μιλήσω για μια καινούρια μου αγάπη!!

Hello girls!!

How was your Easter holidays? I hope you rested, ate a lot and spent wonderful moments with your loved ones!!
Today I want to talk to you about a new love of mine!!

Το καινούριο άρωμα της Prada, το Candy!! Από την πρώτη στιγμή που το μύρισα το λάτρεψα πραγματικά! Πιστεύω οτι είναι από τα πιο θηλυκά κι αισθησιακά αρώματα που έχω φορέσει και μου ταιριάζει πολύ!! Νομίζω οτι θα δυσκολευτώ πολύ να το αποχωριστώ όταν τελειώσει αυτό το μικρό μπουκαλάκι!!

Then new fragrance by Prada, Candy!! Since the first time I smelled it I truly adored it! In my opinion it is one of the most feminine and sensual perfumes I have worn and it suits me perfectly!! I think I will have a very hard time parting with it  when this little bottle runs out!!

Εσείς έχετε κάποιο άρωμα χωρίς το οποίο δεν μπορείτε να ζήσετε? Θέλω πολύ να ακούσω τη γνώμη σας!! Εγώ μέχρι τώρα έχω πολύ λίγα αγαπημένα αρώματα, ιδιαίτερα το Hypnose της Lancome και το The One του Dolce&Gabbana!!

Do you have a perfume you can't live without? I'd really like to listen to your opinion!! Up until now I've had very few favorite perfumes, especially Hypnose by Lancome and The One by Dolce&Gabbana!!

Φιλιά πολλά,
Μένια

xx Menia

8 σχόλια:

  1. Το έχω δοκιμάσει σε μαγαζί, μου άρεσε αλλά μου πέφτει λιγάκι βαρύ. Λατρεύω τη συσκευασία του, είναι υπέροχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχει πολύ όμορφη συσκευασία, σίγουρα θα το δοκιμάσω!! Εμένα το αγαπημένο μου άρωμα, είναι το Insolence της Guerlain!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ πάλι κυριολεκτικά λατρεύω το Eclat της Lanvin Paris!!Σπάνια το αποχωρίζομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια? Πρέπει να το δοκιμάσω να δω πως είναι σε μένα, δεν το έχω μυρίσει ποτέ!! xx

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά! Χριστός Ανέστη! Εμένα μου αρέσει της Estte Lauder "Beyond paradise". Το συγκεκριμένο της Prada δεν το έχω δοκιμάσει. Φιλιά!!!

    http://beautystr.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια! Έχω ένα βραβείο για σένα στο blog μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή